صفاء جلال زوجي وافق علي استمراري بالتمثيل بشرط

0

حلّت الفنانة صفاء جلال، ضيفة على الإعلامية ياسمين عز  في برنامج “كلام الناس” والمذاع عبر قناة “إم بي سي مصر”.

وقالت الفنانة صفاء جلال إن زوجها اشترط عليها عدم تجسيد دور الراقصة مرة أخرى بعد تجسيدها في مسلسل “امرأة من زمن الحب”.

وأضافت: “بعد ما عملت دور راقصة في مسلسل امرأة من زمن الحب جوزي قالي مش هتعملي دور رقاصة تاني، وهو قالي إحنا هنكمل تمثيل بس بلاش دور رقاصة تاني خالص فعشان كدا معملتش دور رقاصة، وسمعت كلامه علشان ميزعلش”.

قالت الفنانة صفاء جلال: “عملت عملية نحت جسم عشان في فترة كنت تخنت أوي وقابلت دكتور وعملت عملية بس بعدها سيبت نفسي وتخنت تاني فبعديها عملت كبسولة المعدة عشان ما كلش، لأني كان عندي مشكلة في الأكل بالليل”.

وأضافت: “عملت كبسولة المعدة كانت لطيفة معايا عشان كنت محتاجة أنزل 10 أو 15 كيلو وفعلا نزلتهم ودلوقت بكمل دايت وبروح الجيم”.

وأشارت: “ما أفعله مجهود على أي ست وبالذات اللي عدت 45 لأنها بتبقى عارفة أنها بتبذل مجهود اكتر من بنوتة عندها 20 سنة، والمشكلة مش فيا بس عشان الناس متعودين عليا من أيام الضوء الشارد كنت رفيعة جدا وبحاول على قد ما بقدر اوصل لشكل لطيف والناس تتقبله”.

كشفت الفنانة صفاء جلال، عن عمرها الحقيقي على الهواء، قائلة: “أنا داخلة على الـ49 سنة حاليا”، لافتة: “أنا عشت كل مرحلة عمرية بحلوها مرها”.

وأضافت: “مش بتكسف أني أقول عندي كام سنة، والناس بقيت ذكية أوي يعني مش هطلع أقولهم انا عندي 35 سنة وعمر ما السن شكل ليا مشكلة”.

وواصلت حديثها: “الحمد لله أنا مندمتش على حاجة خالص وبحمد ربنا على النعم الكتير جدا اللي ربنا مديهالي زي جوزي وبناتي وأمي وأخواتي واصحابي وشغلي، ويكفيني وأنا ماشية في الشارع الناس تقولي احنا بنحبك وبنحترمك”.

 

واقرأ ايضاً :
العدل جروب تبدأ إعادة بناء استوديوهات شبرامنت بشكل جديد

من جديد .. عزيزة جلال تتألق في السعودية
الصور الأولي لسعد المجرد من عقد قرانه

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.