إلهام شاهين تتحدث عن عادل حسني وعلاقة سهير رمزي بطلافهم

0 5

في برنامج السيرة الذي تقدمه الإعلامية وفاء الكيلاني قالت إلهام شاهين: «تزوجت من عادل حسنى وكان فرق السن بيننا ما يقرب من 25 عاما وتزوجته وكان لديه شركة سياحة، وبعد عامين من الزواج أبلغنى البعض أن عادل يخوض تجربة إنتاج مع سهير رمزى وسألته فأنكر، وقبل نزول الفيلم اعترف لي أن الفيلم من إنتاجه وأنه اضطر لذلك بسبب ضغط أصدقائه عليه، وهو فيلم مرة واحدة وخلاص».

وأضافت: «كان طول الوقت يقولي ابعدي عن الوسط وتخلفي وتربي عيال، دا كان تفكيره، كان عايز يبعدني عن الفن، عايز تبعدني عن الفن وانت تدخل الفن، وأنا فنانة وأنت راجل سياحة إيه اللي دخلك الفن؟».

وردت على سؤال: غيرتي عشان الفيلم لـ سهير رمزي؟، قالت إلهام شاهين: «لا مكنتش عايزاه يدخل في الفن لو عايزة أجّوز راجل من أهل الفن كنت اتجوزت».

وتابعت: «قرأت في الجرايد بيعمل تاني فيلم لـ سهير رمزي، واجهته قالي لا، وكنت في استديو الأهرام بصور البراري والحامول وجالي صحفي قالي حظي حلو لسه عامل موضوع مع عادل حسني، سألته كنت معاه في المكتب، قالي في استديو نحاس بالصدفة قابلته في أوضة سهير رمزي، وروحت جري على الاستديو، لقيت عربيته واقفة، ولقيته هناك، عادل قالي: أنا كداب عايزة إيه؟ قولتله أطلق».

واقرأ أيضا :

وزارة التعليم تتيح خيارات استكمال الدراسة خلال التيرم الثاني
مجموعة حقائب اليد الجديدة من لايف ستايل رائدة الموضة والجمال

“لؤلؤ” في حوار لـ”سكر هانم”: المسلسل ليس قصة حياة شيرين.. والجمهور سبب اختفاء” داليدا”

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.